RSS

Saturday, April 30, 2011

~Cita2 Aku Masa Kecil~

Tengah2 kebosanan dengan kesunyian YAB n idea yang tenggelam timbul untuk buat report
terpandang segmen cita2 aku masa kecil..


weiiweii tiba2 terimbau kenangan masa kecik2 dolu..
punya la berangan bagai nak rak nak jadi ni..nak jadi tu..
haha..kanak2 riang yang cuma pkir seronok je kan,
imaginasi sangat tinggi..

okey..ni la cita2 aku masa kecik dulu

nak jadi wartawan penyiaran ala2 Datin Normala Samsudin

xpun pembaca berita TV3..
xkisah la yang mana pun asalkan wartawan yang cakap2 dalam tv..
(kecik2 da gila glamer kot) haha..

tapi itu semua dolu2 la masa syok2 berangan betapa glamer nyer dapat muncul dalam tv.
 di make up bagai n dikenali ramai..

tapi bila da kian membesar n da nampak hala tuju now tengah study kat UUM untuk jadi ini

Kaunselor sekolah @ cikgu BM (sebab minor dalam Bahasa Melayu) =)
Walaupun bidang berbeza tapi nampaknya masih ada signifikan di situ..
muahaha
kerjaya sebagai kaunselor juga masih memerlukan diri bercakap2 di depan orang walaupun bukan kamera n masih juga boleh dikenali ramai as a teacher..kuikuikui.

Doakan kejayaan saya yer kawan-kawan. Terima kasih.
_______________________________________________________

Komen tentang blog Shera plak,
blog da nice, loading cepat n simple
cuma kaler agak dark..tp okey jer kalau Shera suka.
itu saja dari saya.
Sekian.

^_^

2 budak comel:

Shaherah said...

thanks ea join.. ehee.. shera hargai sgt2.. tq tq tq ^_^

nurshamimi zainuddin said...

ur welcome =)

 
Copyright kHaShaMIMI 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .