RSS

Thursday, May 19, 2011

~maka berakhirlah sudah~

Salam khamis yang tenang =)
Dengan ini dengarlah sekalian alam..
hari ini hari khamis 19 mEI 2011 maka tamatlah sudah semester enam aku di UUM sesi 2010/2011...
yippy!!!

hohoho sangat hepi bila da habis exam tadi..tenang dan nyaman..Result??? Owh no!! jangan sebut sekarang..pleaze!!lupakan..lupakan.. :D

Tadi pas exam, lepak2 dulu kat cafe makan2 akhir sem 6 dengan ila, ju, solehah..
ala-ala jamuan akhir tahun kat sekolah dolu2..
memang puas makan hari ni pas kejadian hampir muflis ritu.. =)

Malam ni da siap packing2 barang hantar p pantry..kemas-kemas bilik..
huh!!penat kot every sem cam nih..
sem ni kena angkat barang turun bawah plak dari paras 5 ke paras 2..
harap-harap sem depan kekal di paras dua lagi..amin.
so tak payah la penat2 sangat.

Bila da siap..dok relax layan FB n BLOG..jengah2 blog orang..tapi..tapi..
rasa sayu plak bila terkenang sem depan ramai kawan2 yang da xder cni.
My ex-rumate nor n min da habis blajo..
tinggal la aku yang masih setia di bumi sintok tercinta nih!

Okey2..xpayah tacink2 sangat...ritu da puas menangis masa nor nak berangkat..
rini sebab exam jer kalau tak skali lagi air mata turun berjurai2 sebab min plak da angkat barang nk balik.

Positive sayang!!
Jodoh pertemuan ajal maut kan di tangan tuhan.
Andai berjodoh satu hari nanti pasti bertemu jua..
lagipun skrang kan da maju..ada fb, ada 3g...dunia tanpa sempadan, 
kat mana2 pun stil bole jumpa walaupun sekadar d alam maya..

^_^
patah tumbuh hilang berganti kan???

apa-apa pun..tamatlah sudah semester enam.
Sem depan akan datang dan moga ianya tiba dengan membawa lebih banyak sinar bahagia.
amin.

psst : exam da habis, mau berfoyafoya sekarang...haha layan movie layan fb.
balik penang nanti mau terjah panggung plak..
nur kasih sedang menanti..

~PENANG!!! 21/5 nanti kita bakal bertemu~
papai ^_^

4 budak comel:

adwafarahin said...

bhagia kn bile da abes exam :)

nurshamimi zainuddin said...

haha sangat bahagia ^_^,

Celestina Wong said...

Happy Holiday Mimi..:)
saya da tengok Nur Kasih yg semalam..
1st day ramai sgt org & tiket cepat sold out..
best movie tu..tp slow sikit la..
bawa tisu byk2..sebab menyedihkan..:(

nurshamimi zainuddin said...

owh...besnya..ni yg xsabar nak balik rumah T__T,

 
Copyright kHaShaMIMI 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .