RSS

Saturday, May 7, 2011

~hAppY mAma Day~

~Ibu..ibu..engkaulah ratu hatiku~
tukar lirik sket
mama..mama..engkaulah ratu hatiku
=)
esok 8May 2011 adalah special day 
untuk semua mama2, ibu2, mak2, ummi2 dan mummy2 di luar sana.
walaupun pada hakikatnya everyday is a mothers day. kan?kan?
mesti ramai yang da plan buat suprise or party bagai untuk para ibu2 kan..
okey lah saya doakan semuanya berjaya dan ibu2 kawan2 semua sangat gembira dan teruja.

^_^

saya ada sorang mama. cuma dia.. tiada gantinya.
saya sangat sayangkan mama. sama seperti saya sayangkan abah.
cuma mama lebih dekat. sebab mama umpama besfren.
pendengar, penasihat, penceramah, pengajar, pemujuk dan segala-galanya.
belaian mama.dakapan mama. sentuhan mama.
bisa buat hati gelora menjadi tenang. hati panas menjadi sejuk.
setiap kata2 mama umpama perangsang kepada diri.
beri kekuatan dan semangat.

terima kasih mama for everything u hav done for me.
tanpa mama. siapalah mimi di dunia ini.

ini mama dan idola saya yang sangat2 cantik. Saya nak jadi seperti dia.
Wanita tabah yang sangat loving n caring.

oho..ada lagi..
walaupun saya cuma ada sorang mama tapi saya ada banyak mak.
Dan saya sangat sayang mak2 saya.
Mak-mak saya juga sangat caring n loving walaupun saya cuma anak sedara.
Mimi sangat bahagia ada big family yg sangat hebat macam ni.
Moga kebahagiaan terus mengiringi keluarga kita.
InsyaAllah.
(kawan2 tolong doakan juga yer) terima kasih :)

ini gambar mama, abah, mak2 sedara dan pak2 sedara tersayang =)

Lastly, Happy Mothers Day
untuk semua ibu2 dan bakal2 ibu di luar sana.
kena sambung study balik, exam da dekat.
bubye.

^_^

0 budak comel:

 
Copyright kHaShaMIMI 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .